Thursday 17 May 2012

My BestFriends Forever ^ ^


Assalamualaikum semua ,

saya ada beberapa orang kawan yang sentiasa ada bila saya sangat memerlukan dyorang , rase bersyukur sangat sebab dyorang selalu beri support tyme saya sedih dan kecewa .meh nak knalkan my beloved bestfriends .

nh yang paling rapat  semua bnde buat same2 (:


nama dye AIN FAREZA JAAFAR *sayang awk sgt2 ((;

awek nih baek sangat dengan saye (: saya sayang dye sangat2 , dye always ade bile saya sedih ke happy ke frust ke .. kan kan sayang ..?? hohoho ..
sumpah rindu gilaaa kat dye , tak dapat nak celebrate birthday dye ngeee~ hahaha . .
lau dapat jumpe dye nh kompem saya akan peluk + cium dye .. rindu sgt .. love you sayang !!

okey .. nh yang laen plokkk ..

budak nie saya rapat dengan dye start form 3 (:


haaaaa , yang nh pulak name dye NOOR ADHILLA AHMAD ZAIDI  *rindu gilaa kat kau~

lame sudah tak jumpe dye , tak pe .. nanti dye masuk uitm kat sinih ..
soo boleh la jumpe kann .. insyaAllah (:
saya selalu la share problem kat dye , kadang kadang tuu lau dah tak tahan sangat dye gi dorm dye .. pastu saye nangis kat dye ..awww~ sweet gilaaa kann (: rindu sangat time cmtuuu..
kadang kadang bnde tuu tak bape nak penting pon .. tapi saje saje menggedik gi cte kat dye ..hahaha

next person ((:

tadi pompuan , yang nh laki plokkk...


hahaha , mamat poyo nh name dye  FIRDAUS MAHADZIR *gilaa cam sye jugakkk 

oolllaaa , mamat nh kan . . saya tak pernah pongg sembang face to face dengan dye ..hahhaha .. kenal kat facebook je pongg .. sampai laa satu harii kitaorang terserempak kat sekolah adek2 kitaorang .. dye pandang saye , saye pongg pandang je laa dye ~hahaha .. lawak gilaa laa..dah la tinggi ..
dye je  penah dengar saye nangisss .. nak taw tak sebab pe ..?? sebab saye tak lepas test jpj ^^ .. hahaha..tak tau nape ttbe je nangis time call dye .. dye gelak plokkk time sy nangis tuuu.. xley blah btooll .. tapi dye memang baekk laaa.. sayang kau wehhh <3



No comments:

Post a Comment